عیدانه‌ی ۹۵

به نام خدا

بار دیگر همکاری طراحان محترم قلم فارسی با نرم افزاری مریم این مجال را فراهم کرد تا در عیدانۀ امسال هم با قلم های جدید و متفاوت در خدمت شما عزیزان باشیم.
 
فرزاد، قلمی با حال و هوای خودمانی و صمیمی
فرزاد حسن زاده مدرس دانشگاه در رشته ی گرافیک است که در زمینه های طراحی فونت، خوشنویسی و نقاشی خط نیز فعالیت دارند. فرزاد قلم دست آزاد زیبایی است که  از یکی از نقاشی خط های ایشان استخراج شده است.
 
خاتون، قلم اوت لاین با خطوطی ساده
کاری از علی اصغر بازگیر، فونتی فانتزی است که از خوانایی خوبی برخوردار است.  طراح جوان در اولین کار خود با کنار هم قرار دادن ساده ترین خطوط، حروف این قلم را طراحی کرده و قلمی متفاوت و دوست داشتنی بوجود آورده است که نشان از نو آوری، استعداد و خوش ذوقی اوست. 
 
توده، قلمی با حس نوستالژی
کاری از علیرضا عسکری فر است. او با مطالعه و تحقیق و جستجو، حروف تشکیل دهنده ی این تایپ را جمع آوری کرد و تا حدی که به ساختار اصلی آن آسیبی وارد نشود آن را باز طراحی کرد. پوسترهایی که با این قلم ساخته می شوند، طراحی های دهه ی ۵۰ را به خاطر می آورد.
 
کیو، قلمی با ساختاری کودکانه و حلزونی
کاری از حسن تیربازاری است. او درباره ی قلم خود می گوید: «کیو به معنی نیلگون یا کبود، نام دریاچه ای در قلب شهر من است. ساختاری حلزونی و کودکانه دارد که فرآیند ایده پردازی و ساخت و تکمیل آن ۱۴ ماه به طول انجامید. تمام تلاش من در ساخت این قلم، خلق حروف جذاب برای سرگرم کردن چشم در پیچش فرم ها، در بازی خواندن هر کلمه بود.»

 تماس با پشتیبانی

logo-samandehi